Share this post with Digg

Erkan:

sonbaharın gelmesiyle post girmesem bile günde 500 ziyaret alan bir sitemiz var.

hadi arkadaşlar ha gayret, bazıları yazmayı felan unuttu yemin ederim:)

Can Erol

Ben alfabeyi öğreniyorum tekrardan, sonrası kısmet 🙂

Nihan Güneli

Ben su kurultayi yazicam pazar gunu 🙂

Beste Önkol

Ben numnum yazıcam

Emre Sevimbige

ben de bugün yarın yazacağım, vizelerim bitti bugün itibariyle. =)

Işıl Yılmaz

ben de yazıcam 🙂

Sernur Yassıkaya

azzz sonra 🙂

Elif Sudagezer

Ben de yazacağım 🙂

Simge Tezel

ne yazsam ne yazsam

Erkan

valla çok etkilendim bu cevaplardan, hadi bakalım:)

sevgiler,

Vehbi Görgülü

ben de yazacağım 😀

Sernur Yassıkaya

Kara Murat benim 🙂

Cem Pelister

Arkadaşlar ben güldüm allahta sizi güldürsün bence burada ki mail trafiği bir post değeri taşıyor, screenshotlar eşliğinde ne kadar çalışkan olduğumuzun haberi dönmeli sitede =))

Bende yazacağım, GUTİ’yi….

Sevgiler

Beste Önkol

evet herkes yazıyor 🙂 bak bunları bir köşede toplayalım.. erkanın istirahatçilerinin güncesi diye 🙂

benim bitirme projem vardı bir de vizem..

ne okuyorum diye soranlara aşçılık 🙂 ama vize falan gırla…

yazacağım iki mekan var.. bir de röportaj gününü ben de bilsem :=))

Seçil Altınışık

ilk yazı gönderen kazansın

Simge Tezel

yazı. (pardon tutamadım kendimi)

Seçil Altınışık

:)) beni güldürdün allah da seni güldürsün, özledim kız seni 🙂

kışı getiren de kazanabilir diye süper esprilere devam edeyim ben de 🙂

pardon erkan, bu ciddi entel ortamı gevşettik azcık

bu arada yazıyorum şu an, simgeden sonra ikinciliğe adayım

Simge Tezel

seçil, beni simge sezer’le karıştırarak sen de beni çok güldürdün allaha gerek kalmadı

kendisi fonetik ikizim olur

Seçil Altınışık

iyi etmişim o zaman 🙂

Sevcan Çelik

Ahahah:) bir suredir kahkaha atiyorum. Bari oturup iki yazi yazayim, su konserleri falan. (Bkz: magazin editoru

Sernur Yassıkaya

mailin ciddiyeti kalmadı arkadaş, amma karıştırdınız :))

Tagged in: ,

%d bloggers like this: