Share this post with Digg

a rival to state’s Kurdish language channel:  TRT 6

https://i2.wp.com/www.medyatava.com/haberimages/2010/23072010174148.jpg

via

Dunya TV is owned by Samanyolu Group, pro-Fethullah Gülen movement…

Its headquarters will be in Gaziantep. Satellite coordinates: Dünya TV, Türksat 3A, Frekans: 11064 V, Seymbol Rate: 13000 FEC: 5/6 via

**************

PKK sets disarmament conditions

from BBC News | Europe | World Edition
The leader of a Kurdish rebel group tells the BBC it would disarm in return for greater political and cultural rights for Turkey’s Kurds.

Turkey unmoved

from BBC News | Europe | World Edition
PKK ‘offer’ sounds new but unlikely to budge Turkish government

Tagged in: ,

%d bloggers like this: